2019. szeptember 27.

Ki lesz a nemzet háziorvosa?

"A nemzet háziorvosa" pályázat második szakaszánál, azaz az internetes szavazásnál tartunk, az érdeklődők  hatodik napja szavazhatnak hiszen a voksolás  szeptember 22-én reggel kezdődött és október 5-én éjfélkor ér véget. A szavazás kezdete óta a Google elemzései szerint az oldalmegtekintések száma 15878-ról 29699-re emelkedett.

Egyfolytában jönnek a szavazatok

Ha ma lenne a szavazás zárása: a hazai első helyezett Dr. Fekete Borbála lenne 4937 szavazattal, a második Dr. Fördős Zsolt 4032 szavazattal, a dobogó harmadik fokán Dr. Pintér Anna Kalászné állna 1787 vokssal. A negyedik helyezett Dr. Csipán Zoltán György 715 vokssal, a további helyezéseknél minimális 10-15 szavazat a különbség csupán. A határon túliaknál Dr. Herbut Elvira vezet 3332 szavazattal, ezüstérmes Dr. Gondos Attila 2467 szavazattal, harmadik Dr. Katona Béla 1156 , a negyedik pedig Dr. Balogh Ilona 429 szavazattal, a további helyezéseknél itt is minimális a különbség 15-20 voks.
Ne feledje, ez a sorrend 8 nap alatt még sokszor változik majd! A legtöbb szavazatot eddig Budapestről küldték, sorrendben az alábbi városok követik: Belgrád, Debrecen, Nyíregyháza, Dunaújváros, Szigetszentmiklós, Nagyszőlős, Kijev, Ungvár. A portál látogatói szinte szünet nélkül voksolnak Magyarországról, Szerbiából, Ukrajnából, Romániából, Németországból, Ausztriából  és Szlovákiából. Sőt! Az utóbbi 3 napban az Egyesült Királyságból, Amerikából és Hollandiából is.
Még 8 napig várjuk szavazataikat, hiszen a voksolás október 5-én éjfélkor ér véget!
Ne feledjék: utolsókból lesznek az elsők, tehát egy hét alatt Önök még sokszor megfordíthatják a verseny állását saját háziorvosuk javára!

Támogatóink és médiapartnereink

Béres