2018. május 29.

Még 5 napig szavazhat háziorvosára!

Június 2-ig (a szavazás éjfélkor zárul) még sokszor megfordíthatja a sorrendet!
Eddig 18000 szavazat érkezett a TOP listás háziorvosokra! A voksok 60.1%- a itthonról jött, 18,5  százalék Romániából, 11,5% Szlovákiából, 4.5 százalék Ukrajnából, 1.3% pedig Németországból.

Az összesítés pillanatában Dr. Csullag Zsolt áll az élen Györéről, maga mögé utasítva az eddig első helyen álló Molnár Károly doktort. A mezőkövesdi háziorvos szavazatainak száma mindössze ötszázzal kevesebb! Ha holnap lenne a díjkiosztó a dobogó harmadik fokán Dr. Lavicska Enikő állna. Ő is éppen ötszáz szavazattal van lemaradva a második helyezettől. Nagyon közel áll hozzá Dr. Gulyás Gábor és Dr. Perneczky János, még 100 voksnyi különbség sincs közöttük!  Ez könnyedén behozható, sőt meg is fordítható: ha folyamatosan szavaznak. Ha egy település lakói összefognak, ez simán  összejöhet!
Nagyobb a szórás a TOP listás határon túli orvosok között. Példa nélküli, hogy valaki a szavazás kezdetétől első helyen álljon, és egyszer se szoruljon vissza a második, vagy a harmadik helyre, ezt teszi Dr. Vrezgó Erzsébet a Felvidékről! A második helyezett Dr. Cuzic Melindának 1200-al van kevesebb szavazata, a harmadik helyezett Dr. Finna Juditnak pedig/ mindketten erdélyiek/  mindössze 500 szavazattal kevesebb  a harmadik helyezettnél.  A 4. és 5. helyen álló Dr. Széles Cézár Júlia, és Dr. Szabó Zoltán 30-40 szavazattal van csak lemaradva!
Ahogyan láthatják portálunkon rövidítettük a szavazáshoz szükséges infókat, hogy a mobilokon és a tableteken is jól lehessen látni az ajánlások összesítését. Volt értelme, hiszen az asztali számító- géphez képest idén erősödik a mobilon és a tableten szavazók  aránya. Tavaly 81 % volt az asztali gépekről leadott szavazatok száma, idén mindössze 26.5%, a mobilon szavazók aránya viszont  68,6%-ra emelkedett  a május 28-i állás szerint.
Úgy tűnik könnyebb és gördülékenyebb mobilon  szavazni, mint az asztali számítógépen. Érdemes kipróbálni ott, ahol lehetőség nyílik rá, és ahol bemerevedtek az állások!
Kedves Szavazó! Még 5 napja van, hiszen június 2-án  éjfélkor zárul a szavazás!  Addig még sokszor megfordíthatja a jelenlegi állást! Húzzon bele, hogy az Ön orvosa nyerhesse meg a versenyt!
Facebook oldalunk: www.facebook.com/azevpraxisa/